قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های انتشارات پارسیان دانش پندار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تعرفه ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالکیت معنوی

کلیه محتویات وب‌سایت انتشارات پارسیان دانش پندار متعلق به هولدینگ پارس پندار نهاد بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری است. مشتری درک و موافقت می‌کند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقت‌نامه، سایر رویه‌ها و وب سایت انتشارات پارسیان دانش پندار مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران است و انتشارات پارسیان دانش پندار صادرکننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد. هیچ‌گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر به وسیله این توافق‌نامه به مشترک واگذار نشده است.

نحوه فسخ خدمات

در صورت عدم رضایت کاربر از خدمات یا محصول دریافتی، مشتری می تواند با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و دلایل خود را اعلام کند. علت عدم نارضایتی ایشان توسط تیم کارشناسان بررسی شده و در صورت رای به قابل قبول بودن نارضایتی کاربر، کلیه وجه پرداختی توسط وی مسترد می گردد.

بدیهی است که بازپرداخت وجه به کاربر، به معنی فسخ قرارداد بین کاربر و وبسایت انتشارات پارسیان دانش پندار بوده و پس از آن، کاربر حق هیچ گونه ادعایی در خصوص استفاده از خدمات یا محصول انتشارات پارسیان دانش پندار را نخواهد داشت.

دفتر اصفهان:
خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد
دفتر تهران:
شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، تقاطع توحید 3، پلاک 4
تلفن: 03191009701 ______ 03191009001 تلفن: 02191003558

کلیه حقوق برای وب سایت انتشارات پارسیان دانش پندار محفوظ میباشد.